رطوبت ساز پروانه ای سالن قارچ ، رطوبت ساز سالن قارچ ، رطوبت ساز پروانه ای چهار اسب ،مه پاش پروانه ای ، مه پاش گلخانه ، رطوبت ساز صنعتی ، رطوبت ساز پروانه ای ارزان ، رطوبت ساز سالن قارچ ،رول باز کن تسمه ، تسمه باز کن ، جت هیتر گازی سقف کشسان ، رطوبت ساز پروانه ای تی تاک ، مه پاش تی تاک ، مه پاش گلخانه نبشی پلاستیکی سنگ ، نبشی پلاستیکی کرج ، نبشی پلاستیکی ورامین ، نبشی پلاستیکی کاشی
ثبت سفارش مشاوره آنلاین

جت هیتر دوگانه سوز 70 هزار

340,000,000 ریال

سیستم گازی گازوئیلی- تمام اتومات –  بدون دودکش
فضای قابل گرمایش 1000 الی 2500 متر مکعب
وزن دستگاه 45 کیلو گرم
بدنه دستگاه استیل
مصرف سوخت گاز شهر 8.5 متر مکعب / گازوئیل 4 الی 7 لیتر در ساعت
کوره ( جداره داخلی ) استیل 2.5 میل نسوز
اتومات مجهز به ترموستات تنظیم دما
الکتروفن 45 سانت موتور سنگین 2400 دور
سایز دستگاه طول دستگاه : 125 سانتی متر – قطر فن 45 سانتی متر
اصالت کالا اصل

 

توضیحات

خرید جت هیتر 70 هزار دوگانه سوز – بهترین انتخاب برای گرمایش کارگاه‌ها و فضاهای بزرگ

جت هیتر دوگانه‌سوز (گاز – گازوئیل) تی تاک مدل 70 هزار، یک سیستم گرمایشی قدرتمند با توان حرارتی 70 هزار کیلوکالری در ساعت است که به‌طور خاص برای گرمایش فضاهای وسیع مانند گلخانه‌ها، مرغداری ، قالیشویی ، سالن قارچ ، سوله‌های صنعتی و کارگاه‌های ساختمانی طراحی شده است. این بخاری کارگاهی با بدنه‌ای از استیل مرغوب ساخته شده، که نه تنها به طول عمر بالای آن کمک می‌کند بلکه در برابر رطوبت نیز زنگ نمی‌زند و خاصیت ذخیره و نگه‌داری بالای گرما را نیز داراست. این جت هیتر صنعتی میتواند فضاهای 1000 الی 2000 متر مکعب را به خوبی گرم کند.

این هیتر با ظرفیت هوادهی 5000 مترمکعب در ساعت، قادر است هوای گرم را تا فاصله 10 متر پرتاب کند و دمای محیط را به محدوده 40 تا 50 درجه سانتی‌گراد ارتقاء دهد. نصب این سیستم گرمایش به دو روش آویز و روی پایه انجام می‌شود و با بهره‌گیری از ترموستات محیطی، می‌توان از یکنواختی گرما در فضای مورد نظر اطمینان حاصل کرد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به امکان استفاده همزمان از دو نوع سوخت گاز و گازوئیل اشاره کرد. به این ترتیب، در صورت بروز هرگونه مشکل در تأمین یکی از سوخت‌ها، به‌راحتی می‌توان از سوخت دیگر بهره‌برداری کرد. با کارکرد بهینه و سیستم کنترل دما، این جت هیتر گزینه‌ای ایده‌آل برای گرمایش فضاهای بزرگ به شمار می‌آید. از قابلیت حرارتی 70 هزار کیلوکالری خود بهره‌برداری کرده و عملکردی بهینه را در شرایط مختلف ارائه می‌دهد.


فیلم کارکرد جت هیتر دوگانه سوز 70 هزار تی تاک



مشخصات فنی جت هیتر 70 هزار دوگانه سوز 


کاتالوگ جت هیتر 70 هزار دوگانه سوز

توضیحات تکمیلی

ابعاد 125 × 45 × 55 سانتیمتر

شما شاید این را هم دوست داشته باشید

enemad-logo
0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی استبرگشت به خرید