رطوبت ساز پروانه ای سالن قارچ ، رطوبت ساز سالن قارچ ، رطوبت ساز پروانه ای چهار اسب ،مه پاش پروانه ای ، مه پاش گلخانه ، رطوبت ساز صنعتی ، رطوبت ساز پروانه ای ارزان ، رطوبت ساز سالن قارچ ،رول باز کن تسمه ، تسمه باز کن ، جت هیتر گازی سقف کشسان ، رطوبت ساز پروانه ای تی تاک ، مه پاش تی تاک ، مه پاش گلخانه نبشی پلاستیکی سنگ ، نبشی پلاستیکی کرج ، نبشی پلاستیکی ورامین ، نبشی پلاستیکی کاشی
ثبت سفارش مشاوره آنلاین

معرفی انواع رطوبت ساز صنعتی | راهنمای انتخاب رطوبت ساز گلخانه | آشنایی با سیستم های مه پاش

در این مقاله ابتدا به معرفی انواع سیستم های رطوبت ساز پرداخته و سپس راهنمایی دستگاه رطوبت ساز برای فضای گلخانه و مرغداری و سالن قارچ و… می پردازیم.

همچنین مطالب مرتبط به این مطلب را می توانید در زیر ببینید.

معرفی رطوبت ساز پروانه ای خرید رطوبت ساز پروانه ای

تامین رطوبت در فضاهای پرورش گل و گیاه و فضاهای دامداری و مرغداری چالشی حیاتی است به گونه ای که در فضاهای گلخانه ای بدون رطوبت بالا 60 درصد رشد گیاهان کاملا متوقف میگردد.

رطوبت ساز گلخانه ، در فضاهای پرورش گیاهان مثل سالن پرورش قارچ و گلخانه زعفران همیشه نیازمند میزان خاصی از رطوبت به صورت ثابت می باشندزیرا فضاهای پرورش دام طیور نیز همیشه به سبب وجود گرد ، خاک زیاد و نیاز به دمای پایین همیشه چالش بنابراین رطوبت بالا را در خود همراه دارد.

در این مقاله به معرفی انواع رطوبت ساز صنعتی و تشریح خصوصیات هر کدام و مقایسه آن ها می پردازیم :

رطوبت ساز گلخانه ای

رطوبت ساز های صنعتی در فضاهای مختلف کاربرد های زیادی دارند. به طور کلی رطوبت ساز گلخانه ( مه پاش ) به چهار دسته تقسیم می شوند :

رطوبت ساز پروانه ای ( مه پاش پروانه ای ) :

دستگاه رطوبت ساز پروانه ای با توجه به الکتروموتور قوی که در آن تعبیه شده است و با دور 3000 پریود در دقیقه می چرخد قدرت هوادهی بسیار بالایی دارد و سیر کوله ( چرخش _ گردش ) هوا در فضای مورد نظر را به خوبی تامین میکند.این خصیصه موجب میشود که دستگاه های رطوبت ساز پروانه ای در فضاهای دامداری و سالن قارچ و گلخانه به شدت مورد استفاده قرار میگیرد.

طرز کار دستگاه رطوبت ساز گلخانه پودر و ریز کردن قطرات آب به ذرات سه میکرون و پخش آن در فضای مورد استفاده می باشد.

رطوبت ساز التراسونیک :

دستگاه رطوبت ساز التراسونیک که معمولا به نام مه ساز در صنایع مختلف خطاب می گردد به کمک پیزو ( ماژول رطوبت ساز التراسونیک ) به کمک امواج الکترومغناطیس مولکول آب را شکسته و آن را از حالت مایع به گاز سرد ( بخور سرد ) تبدیل می کند از این جهت ان را بخور صنعتی – بخار ساز سرد نیز خطاب می کنند. این دستگاه ساخته شده از ماژول تولید مه – برد هماهنگی دستگاه – فن خروج رطوبت – بدنه می باشد.

از مزیت های رطوبت ساز التراسونیک صدای یسیار کم و تولید رطوبت بدون شبنم می باشد. عمده استفاده رطوبت ساز التراسونیک در سالن کشت زعفران ، محیط های نساجی ، سالن پرورش پرنده ، اتاق نگه داری سرور و انباری چای و توتون می باشد.

برای مطالعه مشخصات و خرید دستگاه رطوبت ساز التراسونیک می توانید به بخش خرید رطوبت ساز التراسونیک مراجعه کنید .

رطوبت ساز دیسکی :

طرز کار رطوبت ساز صنعتی انجام چندین باره شکستن قطرات اب و تبدیل ان به ذرات کاملا ریز مه می باشد. از مزیت های این رطوبت ساز هوادهی بالا و رطوبت بدون شبنم می باشد.

رطوبت ساز نازلی :

ساخته شده از پمپ دمیدن رطوبت ، شینگ انقال رطوبت و نازل های استیل دمش رطوبت می باشد بنابراین دستگاه برای فضاهای رستوران و کافه جهت خنک کردن و زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین این دستگاه با نازل های 20 میکرون برای مرغداری و دامداری نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

معایب و مزایا رطوبت ساز گلخانه

مدل رطوبت سازمزایای دستگاهمعایب دستگاهمحیط های مورد استفاده
رطوبت ساز پروانه ایهوادهی بالا پرتاب قوی طول عمر بالا  صدای بالا رطوبت 3 میکرون  دامداری سالن قارچ مرغداری  
رطوبت ساز التراسونیکرطوبت بدون شبنم صدای کم  ظرافت پرتاب کم هوادهی کماتاق سرور کشت زعفران سالن قارچ نساجی  
رطوبت ساز دیسکیرطوبت بدون شبنم هوادهی متوسط طول عمر بالاقیمت بالادامداری سالن قارچ مرغداری اتاق سرور کشت زعفران سالن قارچ نساجی    
رطوبت ساز نازلیپاشش رطوبت از بالای پخش کامل رطوبتپرتاب قطرهرستوران دامداری مرغداری الاچیق
enemad-logo
0
    0
    سبد شما
    سبد شما خالی استبرگشت به خرید